***
Mayıstı,
Savruk bir ağaç gölgesine yerleştim.
Bazen birileri gelir, tam yanı başımda sevişirdi,
Ses etmezdim.
Çok çabuk devirdim insanın içini yakan o yaz aylarını.
Eylüldü, kopardılar beni,
Ötesini bilmem…
***
Mayıstı,
Savruk bir ağaç gölgesine yerleştim.
Bazen birileri gelir, tam yanı başımda sevişirdi,
Ses etmezdim.
Çok çabuk devirdim insanın içini yakan o yaz aylarını.
Eylüldü, kopardılar beni,
Ötesini bilmem…
© Çünkü Kadınız. Tüm Hakları Saklıdır.

